[ot-caption title=”Manuale Digitale pe TV – Samsung Romania – Comunicat” url=”http://www.elearning.ro/wp-content/uploads/2015/09/Samsung-manual-digital-Smart-TV-1.jpg”]
Samsung Electronics Romania a lansat noile manuale digitale interactive pentru clasele intai si a doua, disponibile pe generatiile de Smart TV-uri din 2014 si 2015, precum si pe tablete.
Manualele digitale de limba si literatura romana, matematica si limba engleza sunt dezvoltate impreuna cu Ascendia Design, sunt acreditate de Ministerul Educatiei si Cercetarii si vor fi disponibile gratuit incepand cu luna octombrie in Smart Hub si in Galaxy Apps. Continutul manualelor digitale a fost realizat de editura Ascendia Design si Editura Edu.
Televizoarele inteligente le permit utilizatorilor sa se conecteze la internet si sa acceseze de asemenea o serie de aplicatii cu continut multimedia – muzica, filme, jocuri, portaluri de stiri sau continut educational.
n prezent, sunt disponibile peste 30 de aplicatii locale pe televizoarele Samsung Smart TV, tocmai pentru ca utilizatorii sa isi poata alege continutul in functie de stilul lor de viata. Samsung este lider pe piata de Smart TV din Romania, cu o ponderea a vanzarilor de Smart TV-uri din totalul vanzarilor de televizoare de 60%, peste media pietei, de 50%.
Samsung a inceput programul educational pe care il desfasoara in Romania in urma cu 4 ani, cu o caravana educationala de mentorat,Trends of Tomorrow, care a atins peste 20 000 de adolescenti, continuand in ultimii ani cu inaugurarea a patru clase digitale „Smart Classroom” si a doua spatii „Innovation Lab” dedicate studentilor.
Pe langa dotarea scolilor, liceelor si universitatilor cu echipament tehnologic de ultima generatie, Samsung s-a concentrat, in egala masura, si pe construirea continutului care sa le insoteasca, cum ar fi software-ul educational si cursurile de tehnologie. In acest fel, Samsung si-a propus sa ofere o solutie completa si sa sprijine atat elevii si studentii, cat si profesorii, pentru ca tehnologia sa devina o parte integranta a interactiunii scolare.
Studiile efectuate la nivel european arata ca simpla introducere a tehnologiei in salile de clasa nu este suficienta, iar inovarea in acest domeniu trebuie sustinuta, pe langa accesul la continutul digital si la infrastructura IT&C, si de un nivel adecvat de competente digitale.