Dacă suntem serioşi cu privire la reforma curriculum-ului în domeniul TIC şi predarea ştiinţelor cu ajutorul calculatorului pentru copiii noştri, trebuie să ne asigurăm că educaţia este accesibilă pentru toţi. Nu ne putem permite să „întemniţẳm” învăţarea în sala de clasă şi trebuie să facem tot ce putem pentru a permite şi copiilor noştri cei mai săraci să-şi definească singuri viitorul. (Peter Kemp)
Companiile pot crea resurse educaţionale extraordinare, dar atunci când un instrument atât de util precum computerul este împins în prim-plan fiind esenţial pentru noua educaţie promovată, atunci toţi elevii ar trebui să aibă acces la el.
În ultimii ani au avut loc reduceri semnificative de costuri pentru licenţe de software educaţional (iar unele sunt disponibile chiar gratuit), dar pentru multe familii, chiar şi 100 de lei este prea mult. Ce alegeri lăsăm acestor copii, altele decât să devină „infractori” (piratând softuri existente şi utilizându-le fără licenţă) sau de a nu le utiliza?
Articol complet: The Guardian