Ce determină succesul parteneriatelor educaţionale public-privat în domeniul TIC?

0
54

Rolul parteneriatelor de tip public-privat în valorificarea beneficiilor TIC pentru educaţie – în ideea că această cooperare poate face o diferenţă semnificativă în ceea ce priveşte dezvoltarea educaţiei şi creşterea economică – este privit cu din ce în ce mai multă atenţie în toată lumea.

O analiză sistematică recentă efectuată pentru Departamentul pentru Dezvoltare Internaţională din Marea Britanie scoate în evidenţă cinci concluzii fundamentale despre ceea ce ajută parteneriatele să fie un succes:

  • Implicarea comunităţii locale, acordând o atenţie deosebită la contextul local în care un astfel de parteneriat este pus în aplicare;
  • Concentrarea pe rezultate clare şi agreate, destinate dezvoltării, chiar şi în cazul în care partenerii pot avea motive diferite pentru implicarea în parteneriat;
  • Stabilirea încă de la început a tuturor aspectelor asociate scalei şi sustenabilităţii proiectelor;
  • „Parteneriatele de succes sunt construite pe încredere, onestitate, deschidere, înţelegere şi respect reciproc”;
  • Trebuie să existe o susţinere politică în ce priveşte implementarea TIC, precum şi o infrastructură adecvată.

Articolul complet: http://www.unescobkk.org/education/ict/online-resources/databases/ict-in-education-database/item/article/what-makes-successful-ict-in-education-partnerships/

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.