Simbound propune o nouă abordare în studiul disciplinei marketing online (digital) prin includerea unei componente tip joc serios în cadrul cursurilor de profil. Jocul dispune de o interfață web modernă care este similară cu aceea a soluțiilor comerciale din industrie și permite deprinderea unui bagaj de abilități necesare unui marketer online.
Luni, 2 aprilie, este anticipată lansarea versiunii Beta a Simbound – jocul serios pe subiectul e-marketing. Acesta este, pe baza informațiilor disponibile momentan, prima soluție din lume tip simulare de afaceri care abordează subiectul digital/ online marketing.
Puteţi afla mai multe despre concept vizitând www.simbound.com sau prin contact la louis@simbound.com
Simbound aplică metodologia învățării active pe un domeniu care cunoaște o evoluție fenomenală la nivel global și se adresează cursurilor universitare de tipul: New Media, Digital Marketing, Digital Copywriting, International Marketing, Online PR, e-Commerce and Advertising, Business & Technology sau cursuri de MBA. Învățarea prin implicare este deja o practică binecunoscută în învățământul terțiar economic datorită soluțiilor tip simulări de afaceri (jocuri serioase).
Jocul serios oferă participanților ocazia să își perfecționeze un bagaj de competențe necesar oricărui e-marketer aspirant în interiorul a diferite module precum: Search Engine Marketing, Social Media Marketing sau E-mail marketing (în curând). De asemenea aplicația beneficiază de un modul tip comunitate care permite interacțiunea între utilizatorii studenți și instructori. Modulul Search Engine Marketing permite crearea unei campanii de promovare care implică toate etapele necesare realizării acesteia și pe o platformă reală. Concret studenții vor trebui să cerceteze diferite cuvinte cheie specifice domeniului lor de activitate, să le grupeze în grupuri de anunțuri, să stabilească bugete și să urmărească metrici specifici de succes în încercarea de a îi îmbunătăți.
Interfața și conținutul urmează principii conținute de soluții de top din industrie iar astfel există o tranziție mai ușoară de la joacă + învățare la practică într-un mediu profesional decât în cazul altor produse tip simulări de afaceri. Există de asemenea posibilitatea de a adapta conținutul simulării pentru a conține cuvinte cheie relevante pentru un număr mare de domenii de activitate.
Aplicația se prezintă în 2 interfețe: Instructor – destinată creării și administrării cursurilor și cea pentru Utilizator – modul de analiză, decizie și raportare. Din punct de vedere tehnic este construită pe o arhitectură web modernă și utilizează tehnologii precum Javascript și Ajax care oferă o experiență superioară pentru utilizator.
Momentan, produsul este disponibil în limbile engleză și franceză, urmând ca pe parcursul următoarelor luni să fie făcut disponibil și în alte limbi.