Cum bugetezi un curs e-Learning?

Data:

Dacă sunteți responsabil pentru stabilirea bugetului pentru un curs de e-learning, știți că poate fi o sarcină descurajantă. Sunt atât de mulți factori de luat în considerare și este greu să știi de unde să începi. Pentru a face procesul puțin mai ușor, am pregătit un ghid cu câteva sfaturi utile pentru acest context.

  1. Cunoașteți-vă publicul țintă. Înainte de a începe să vă faceți un buget pentru cursul dvs. de e-learning, trebuie să știți care este publicul țintă. Odată ce știi pentru cine creezi cursul, poți începe să determini de ce fel de conținut vor avea nevoie și cât de mult va costa producerea acestuia.
  2. Determinați domeniul de aplicare al cursului dumneavoastră. După ce vă cunoașteți publicul, trebuie să determinați domeniul de aplicare al cursului dvs. Ce subiecte veți aborda? Câte module vor fi? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să vă faceți o idee mai clară despre cât de mult conținut va trebui să creați și cât timp va dura producerea acestuia.
  3. Creați un calendar. Odată ce cunoașteți domeniul de aplicare al cursului dvs., este timpul să creați un calendar de producție. Acest lucru vă va ajuta să urmăriți termenele limită și să vă asigurați că livrabilul este finalizat la timp și în limitele bugetului.
  4. Obțineți oferte de preț de la furnizori. Odată ce aveți o idee clară despre ceea ce va presupune cursul dvs. de e-learning, este timpul să începeți să obțineți oferte de la furnizori. Pretul ideal trebuie să includa totul, de la creare de continut intr-un authoring tool ce genereaza pachete SCORM la distribuire in sistemul LMS pe care il aveti in companie sau în LMS-ul furnizorului. De aici și punctul următor.
  5. Înțelegeți cât de clar se poate opțiunile de livrare. Cursul va fi găzduit pe LMS-ul dvs. sau aveți nevoie de o platformă de e-learning din partea furnizorului? Cursanții vor avea acces pe dispozitivele lor mobile din afara companiei sau accesul este doar de pe sistemele interne? Accesul va fi continuu pe durata anului sau doar în anumite perioade?
  6. Luați în considerare costurile per cursant. Odată ce ați înțeles bine timpul de dezvoltare și costurile de livrare implicate, puteți începe să vă calculați costurile pe cursant. Acesta este unul dintre cei mai importanți factori în stabilirea bugetului.
  7. Faceți un buget final. După ce ați adunat toate ofertele, este timpul să faceți un buget final pentru cursul dvs. de e-learning. Asigurați-vă că includeți în buget o rezervă pentru costurile neprevăzute, astfel încât să nu ajungeți să depășiți bugetul. Dacă totul decurge conform planului, ar trebui să aveți acum o idee clară despre cât va costa producerea cursului dvs. de e-learning!

Cursurile de e-learning pot fi costisitoare pentru a fi produse, dar cu o planificare adecvată, acestea nu trebuie să spargă banca!

Editor [Elearning.ro]
Editor [Elearning.ro]
Elearning.Romania este un program naţional care îşi propune creşterea calităţii şi eficienţei în educaţia asistată de calculator, prin oferirea de suport teoretic, prin diseminarea bunelor practici şi a experienţelor locale în elearning, prin informarea continuă cu privire la iniţiativele şi evenimentele semnificative din domeniu, prin promovarea celor mai bune soluţii, sisteme şi servicii pentru elearning. Platforma elearning.ro cuprinde materiale, articole, studii, anunţuri şi informaţii actuale în domeniul utilizării noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării în educaţie.

Partajează articolul:

Abonează-te

spot_imgspot_img

Populare

Similare
Related

Avantajele eLearning-ului pentru un call center: Reducerea costurilor

Elearning-ul folosit în cadrul unui call center aduce multe...

Microlearning-ul – Ce este și de ce să-l folosim?

Nu există nicio îndoială că trăim într-o eră digitală....

Ce este un instructional designer si cum poate fi benefic pentru angajații din companie?

Într-o companie, departamentul de training este responsabil pentru a...

Înscrieri curs „Bazele utilizării LIVRESQ”

Grupa 38 este deschisă. Fiecare grupă este formată din...