Dinamica profilului utilizatorului român pe Internet demonstrează o creştere a nevoii de informare. Domeniile care au înregistrat cele mai spectaculoase creşteri ale interesului utilizatorilor sunt:
Tehnologia (+9.8% faţă de 2010),
Educaţia (+8.6%),
Arta, Cultura, Societate (+6.8%),
Shoppingul (+6.4%) şi
Sportul (+5.7%).
Nevoia de informare compensează climatul economic ostil şi restricţiile generate la nivelul indivizilor societăţii, prin creşterea receptivităţii la stimulii sociali şi a interesului faţă de cultură şi artă.
Instant messaging-ul domină ca mediu online de socializare
Reţelele de corespondenţă prin instant messaging domină în procent de 68.3%, ceea ce demonstrează că românii, în continuare, folosesc mediul online pentru a socializa. Accesarea de informaţii şi documentare este realizată de peste 50% dintre cei intervievaţi. O creştere spectaculoasă se observă şi prin accesarea reţelelor sociale. Astfel că în 2012, 41.9% dintre respondenţi au declarat că folosesc reţelele sociale, faţă de 30.1% în 2011.
Mai multe informatii: comunicatedepresa.ro