Noutăți

Back to homepage

VEMUS – Virtual European Music School

VEMUS este acronimul pentru Virtual European Music School – Şcoala Europeană Virtuală de Muzică. Proiectul VEMUS îşi propune proiectarea, dezvoltarea, implementarea şi evaluarea unui mediu educaţional virtual destinat învăţării instrumentelor populare de suflat. Partenerii sunt institute de cercetare şi companii

Read More

Tutorii – o nouă generaţie de profesori

Tutorii reprezintă o nouă generaţie de profesori, care lucrează online cu cei care învaţă. Astfel, rolurile şi responsabilităţile cadrelor didactice şi formatorilor se deplasează de la nivelul motivaţional şi de suport teoretic, către gestionarea relaţiilor sociale în mediul de învăţare

Read More

Take Part Too – runda a 3-a

Proiectul internaţional Take Part Too îşi deschide porţile pentru înscrierile rundei a 3-a, care se va desfăşura în perioada 23 octombrie- 15 decembrie 2006 pe o platformă virtuală de învăţare. Sunt invitate să participe echipe din liceele din România. Acestea,

Read More

O comunitate online internaţională pentru elevi de 11-14 ani

GoldStarCafe este o comunitate online pentru elevi de 11-14 ani, o platformă educaţională virtuală în care copiii pot să-şi facă prieteni din alte ţări, să înveţe şi să-şi petreacă timpul liber într-un mod plăcut. Accesul elevilor se face numai cu

Read More

Olimpius Istrate: Educaţia la distanţă. Proiectarea materialelor

Spaţiul limitat din instituţii, precum şi diverse dificultăţi întâmpinate de unii studenţi, în joncţiune cu necesitatea pregătirii pe tot parcursul vieţii, conduc la luarea în considerare a învăţământului deschis şi la distanţă ca o alternativă viabilă ce se înscrie cu

Read More

Copiii care nu au acces la un calculator vor fi marginalizaţi în societatea de mâine

Prin facilitarea accesului la informaţie şi formare pe parcursul întregii vieţi, calculatorul devine un instrument necesar oricărui cetăţean al societăţii informaţionale în care trăim. Copiii care nu au acces la un computer şi nu ştiu să lucreze cu acesta vor

Read More

Repere în organizarea comunităţilor virtuale de învăţare

Organizarea adecvată a învăţării prin colaborare în mediile virtuale încurajează învăţare profundă, promovând interacţiunea între studenţi, determinându-i să îşi exprime ideile în mod clar, şi să evalueze critic aserţiunile colegilor.

Read More

Spațiu Sponsorizat