Preşedintele executiv al Google a creat o situaţie jenantă, atrăgând atenţia asupra stării lamentabile a TIC în educaţie din Marea Britanie

Nu cumva ar trebui să dezvoltăm competenţele digitale ca pe nişte competenţe de bază, transversale, şi nu doar în cadrul unei discipline de studiu? Pe de altă parte, nu cumva programarea ar trebui să fie o deprindere fundamentală pe care să o aibă cât mai multe persoane, comparabilă cu cultivarea pământului în secolul XVII?

Presedintele executiv al Google, Eric Schmidt, a creat o un anumit disconfort gazdelor sale din Marea Britanie când a atras atenţia asupra stării cu adevărat lamentabile a noilor tehnologii în educaţie din Marea Britanie, determinând ca reacţie o „rafală de activităţi”.

Una dintre cele mai încurajatoare mişcări pe care se pare că a determinat-o este realizarea faptului că avem nevoie de mai mult pentru a îmbunătăţi modul în care informatica este predată la copii.

Articolul original, pe: http://blogs.wsj.com/tech-europe/2012/01/06/should-we-teach-computing-as-a-skill-based-not-an-academic-subject/

Articole similare: http://www.guardian.co.uk/politics/2012/jan/11/michael-gove-boring-it-lessons

Editor [Elearning.ro]

Editor [Elearning.ro]

Elearning.Romania este un program naţional care îşi propune creşterea calităţii şi eficienţei în educaţia asistată de calculator, prin oferirea de suport teoretic, prin diseminarea bunelor practici şi a experienţelor locale în elearning, prin informarea continuă cu privire la iniţiativele şi evenimentele semnificative din domeniu, prin promovarea celor mai bune soluţii, sisteme şi servicii pentru elearning. Platforma elearning.ro cuprinde materiale, articole, studii, anunţuri şi informaţii actuale în domeniul utilizării noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării în educaţie.