Tag "soft educational"

Înapoi Acasă

Aplicarea teoriilor psihopedagogice în proiectarea softului educațional. Partea I: Obiective operaționale pentru eLearning

  Introducere Teoriile psihopedagogice reprezintă punctul de referință de la care pornesc designerii instrucționali atunci când proiectează softuri de învățare. Vă propunem o serie de articole în care vom prezenta modul în care teoriile psihopedagogice ghidează proiectarea unui soft educațional,

Detalii

IT-ul românesc, un triplu succes mondial

SIVECO Romania obtine un succes urias cu trei proiecte de eLearning in cele mai mari competitii mondiale: IPMA 2013 si World Summit Award 2013

Detalii

Cum poate fi atins cel mai înalt nivel de excelență în managementul de proiecte

Doua proiecte realizate de o echipa de profesori, cercetatori romani si specialisti IT din Romania au intrat in finala competitiei International Project Excellence Awards organizate de International Project Management Association (IPMA)

Detalii

Manuale digitale sau Cum migrăm către un mediu educațional avansat tehnologic. Ce așteptări avem astăzi de la un program de implementare a manualelor electronice?

Potențialul resurselor educaționale în format digital a suscitat în ultima decadă imaginația inițiatorilor de programe care vizau introducerea noilor tehnologii în educație. Un moment de cotitură este considerat cel în care toate elementele de conținut din curriculumul formal vor fi

Detalii

Abordarile inovatoare în eLearning inițiate de Ministerul Educației Naționale din Romania sunt recunoscute la nivel internațional

Solutia de eLearning furnizata de SIVECO Romania pune bazele unor noi abordari si metodologii in elaborarea de continut digital integrat transdisciplinar pentru dispozitive interactive multi-touch.

Detalii

Propunerea SmartClass: Cursuri de robotică şi programare pentru elevi, alternativa învăţării prin joc

Descriere de ansamblu a unei alternative educaţionale pentru promovarea învăţării programării prin intermediul jocului, având drept suport setul educaţional LEGO MINDSTORMS.

Detalii

Principii metodice şi tehnici practice de realizare a propriului soft educaţional

Acest articol se referă la studiul modalităţii de a vă putea construi propriul soft educaţional și prezintă suportul realizat sub forma unui pachet de Lecţii Video care se referă la animaţie, atât pentru web, cât şi pentru televiziune, inclusiv în

Detalii

Noi valenţe ale utilizării softului educaţional pentru studiul disciplinelor de tip CAD

Materialele educaţionale pe care le-am realizat în anul 2006 au avut un deosebit succes la clasă, fapt ce ne-a determinat să aprofundăm Studiul CAD/ Autocad cu ajutorul softului educaţional. Aceasta a primit noi valenţe de utilizare, prin includerea materialelelor educaţionale

Detalii

UnivTest ofera acum solutii de testare online „la cheie”

Platforma UnivTest reprezinta o solutie completa pentru realizarea si exploatarea testelor de evaluare. Incepand cu anul 2012, platforma UnivTest a dobandit functii noi care ii largesc aplicabilitatea. Cea mai importanta dintre acestea este posibilitatea de a exporta teste grila in

Detalii

Metoda celor 6 pași în învăţământul tehnic

METODA CELOR 6 PAŞI este o metodă didactică bazată pe proiecte și centrată pe elev, folosită cu succes în învăţământul tehnic din Germania. Dintre mijloacele de învățământ, probabil cel mai frecvent utilizat este calculatorul. Metoda este implementată în învăţământul preuniversitar din România

Detalii

Mnemosyne – un program gratuit pentru flashcard-uri

Mnemosyne este un program gratuit care reprezintă mai mult decât o cutie de cartele clasice din lemn sau plastic: programul poate administra „flashcard-uri„, cu trei în loc de două pagini; pe lângă imagini şi formule se pot adăuga și sunete, programul putând

Detalii

NoteInCatalog, aplicația de tip catalog electronic școlar dezvoltată de RoyalBit, este utilizată de peste 290 de instituții de învățământ la nivel național

NoteInCatalog permite cadrelor didactice introducerea de note, absente si mesaje catre parintii elevilor, calculeaza automat mediile conform regulamentului scolar in vigoare, intocmeste rapoartele specifice activitatii scolare, permite parintilor accesul la situatia scolara a elevului, permite parintilor transmiterea de mesaje catre

Detalii

eSchool, mai mult decât un catalog electronic

Red Point este lider pe piață românească în oferirea de soluții de management universitar, astfel încât un pas firesc îl reprezintă orientarea și către mediul preuniversitar. Compania Red Point anunță apariția pe piață a platformei eSchool , concepută de o

Detalii

Tehnologii viitoare cu impact asupra educației

O serie de noi tehnologii, care acum câțiva ani păreau departe, încep să-și facă loc în laboratoarele cercetătorilor și în practica educatorilor, alimentate de entuziaști, dar și de persoane obișnuite care caută modalități mai eficiente de a-și desfășura activitățile curente

Detalii

Simbound – joc de simulare pe domeniul e-marketing

Simbound propune o nouă abordare în studiul disciplinei marketing online (digital) prin includerea unei componente tip joc serios în cadrul cursurilor de profil. Jocul dispune de o interfață web modernă care este similară cu aceea a soluțiilor comerciale din industrie

Detalii

Astronomia, de Ascendia Design – al şaptelea iBook Textbook disponibil în lume

Apple introduce un nou tip de texbook pentru iPad, proiect născut din nevoia de unelte educaţionale adaptate timpului prezent. Cu ce diferă aceste textbook-uri? Sunt textbook-uri create de dezvoltatori utilizând un nou software. Acestea pot înlocui cărţile în format clasic Detalii

Kerpoof – o platformă educaţională pentru copii

Kerpoof este un studio de artă online, unde copiii între 3 şi 14 ani îşi pot folosi creativitatea pentru a realiza desene sau clipuri video utilizând animaţie. Pot crea şi partaja ceea ce au făcut cu prietenii, online. Platforma Kerpoof se Detalii

Software educaţional pentru copii: colecţia EduTeca, seria Anotimpurile, CD 5 – Natura se trezeşte la viaţă

Seria “Anotimpurile” din colecţia EduTeca este compusă din 8 CD-uri educaţionale interactive, adresate copiilor preşcolari. Acestea îmbină plăcerea jocului cu metode educaţionale conforme cu programa şcolară. Colecţia educaţională EduTeca este dezvoltată de Ascendia Design. Echipa de profesionişti vă propune, sub

Detalii

Aspectul vizual al platformei de elearning: imagini, animaţii şi… o mascotă – elemente care susţin învăţarea online

De obicei, vrem să atragem mai multe persoane către ceea ce este disponibil pe platforma noastră de elearning. De asemenea, scopul central al programului de formare este atingerea unor rezultate aşteptate/ obiective de învăţare, în ciuda dificultăţilor asociate lipsei de

Detalii

Instrumentele de colaborare online – un real beneficiu al învățării contemporane

Tehnologia modernă ne oferă o gamă diversă şi pentru a anima entuziasmul generaţiilor actuale de elevi in propria instruire. De ce ar fi necesar să includem astfel de tehnici de lucru în procesul de învăţământ, când putem să mizăm pe

Detalii

Platformă cu jocuri educaţionale pentru copii, cu abonament lunar între 20 şi 180 de lei

"Dragoni.ro oferă peste 80 jocuri în subiecte variate ca: limba engleză, logică, muzică, dezvoltarea creativităţii, calcule matematice, vocabular sau competenţe lingvistice. Toate jocurile au fost dezvoltate astfel încât să pună la încercare modul de gândire al copilului. Echipa din spatele Detalii

Software educaţional pentru copii: colecţia EduTeca, seria Anotimpurile, CD 3 – Vis de iarnă

Seria “Anotimpurile” din colecţia EduTeca este compusă din 8 CD-uri educaţionale interactive, adresate copiilor preşcolari. Acestea îmbină plăcerea jocului cu metode educaţionale conforme cu programa şcolară. Colecţia educaţională EduTeca este dezvoltată de Ascendia Design. Echipa de profesionişti vă propune, sub

Detalii

Proiectul „Profesorul, creator de soft educational” – un succes de nivel european

Peste 2.000 de specialisti in eLearning din intreaga lume au asistat la prezentarea rezultatelor proiectului „Profesorul, creator de soft educational” la Online Educa Berlin.

Detalii

SEFIN: Spre elaborarea unor principii pedagogice de proiectare pentru software educational inteligent

Pentru a construi secvenţe de software educaţional inteligent, este necesară o modalitate de reprezentare unitară a corespondenţei dintre tipurile posibile de prezentare a informaţiilor cu ajutorul computerului şi tipurile de activităţi de instruire – incluzând metode şi procedee didactice, finalităţi

Detalii

eLearning and Software for Education Conference- eLSE -7th edition

The central theme of this event stands out as Anywhere, Anytime- Education on Demand. eLSE is an international refereed conference created with the aim to promote eLearning related activities.

Detalii