Creşte nevoia de informare a utilizatorului român de Internet (Profilul utilizatorului de Internet, editia a III-a)

Dinamica profilului utilizatorului român pe Internet demonstrează o creştere a nevoii de informare. Domeniile care au înregistrat cele mai spectaculoase creşteri ale interesului utilizatorilor sunt:

Tehnologia (+9.8% faţă de 2010),
Educaţia (+8.6%),
Arta, Cultura, Societate (+6.8%),
Shoppingul (+6.4%) şi
Sportul (+5.7%).

Nevoia de informare compensează climatul economic ostil şi restricţiile generate la nivelul indivizilor societăţii, prin creşterea receptivităţii la stimulii sociali şi a interesului faţă de cultură şi artă.

Instant messaging-ul domină ca mediu online de socializare

Reţelele de corespondenţă prin instant messaging domină în procent de 68.3%, ceea ce demonstrează că românii, în continuare, folosesc mediul online pentru a socializa. Accesarea de informaţii şi documentare este realizată de peste 50% dintre cei intervievaţi. O creştere spectaculoasă se observă şi prin accesarea reţelelor sociale. Astfel că în 2012, 41.9% dintre respondenţi au declarat că folosesc reţelele sociale, faţă de 30.1% în 2011.

Mai multe informatii: comunicatedepresa.ro

 

Editor [Elearning.ro]

Editor [Elearning.ro]

Elearning.Romania este un program naţional care îşi propune creşterea calităţii şi eficienţei în educaţia asistată de calculator, prin oferirea de suport teoretic, prin diseminarea bunelor practici şi a experienţelor locale în elearning, prin informarea continuă cu privire la iniţiativele şi evenimentele semnificative din domeniu, prin promovarea celor mai bune soluţii, sisteme şi servicii pentru elearning. Platforma elearning.ro cuprinde materiale, articole, studii, anunţuri şi informaţii actuale în domeniul utilizării noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării în educaţie.