Ascendia lansează portalul educațional Dacobots.com

Ascendia lansează portalul educațional Dacobots.com

 

ASCENDIA S.A., simbol de tranzacționare ASC, a lansat versiunea Beta a portalului educațional Dacobots.com.

Produsul face parte din planul de extindere a afacerilor companiei, urmărind accesul la piața internațională de eLearning de tip retail online. Portalul educațional Dacobots este organizat sub forma unei platforme cu jocuri educative destinate copiilor cu vârstele între 4 și 12 ani. Acesta are conținut multicultural și se bazează în special pe conceptul de edutainment, adică educație prin joacă. Prima fază a proiectului a fost finalizată (platforma web și primele jocuri educative), atingandu-se astfel un punct important în planul proiectului prin lansarea variantei Beta pentru testarea publică.

Obiectivul portalului dacobots.com este de a pregăti și de a educa noile generații într-un mod modern, ținând cont de evoluția tehnologică și mai ales de pasiunea celor mici pentru acest domeniu – tehnologia digitală. În acest sens, este necesar ca metodele utilizate în cadrul procesului de transmitere a informațiilor să asigure o captare eficientă a atenției copiilor. Portalul Dacobots pune la dispoziția utilizatorilor o serie de jocuri educative menite să le îmbogățească celor mici cunoștințele și să le sporească abilitățile cognitive într-o manieră plăcută și distractivă. În lumea Dacobots, o lume a viitorului, tehnologia, educația si divertismentul se întrepătrund. Conținutul educațional prezintă informații din numeroase teme de actualitate, prezentate în conformitate cu ultimele descoperiri științifice.

 Publicul-țintă este alcătuit din copii cu vârsta cuprinsă între 4 și 12 ani. Aceștia vor fi îndrumați de cinci roboți care vor îndeplini rolul de profesori virtuali: Zalmox, Derzelis, G4, H.E.N.A și Lau.

Cele 6 materii utilizate în cadrul portalului Dacobots în această etapă inițială sunt: Sănătate, Matematică, Știință, Limbă, Istorie și Artă.

Portalul în versiunea Beta conține 30 de jocuri educative grupate în funcție de tematica lor în mai multe serii: Antrenamentul creierului și dezvoltarea abilitatilor acestuia, Alimentație Sănătoasă, Obiceiuri Nocive, Părți de Vorbire, Civilizații ale Antichității, Genele și ADN-ul, Aritmetica. Alte serii vor fi dezvoltate pe măsura extinderii produsului.

În versiunea Beta accesul este liber, urmând ca odată cu expirarea perioadei de teste live să fie introdusă o variantă de abonament cu plată pentru accesul la toate jocurile educaționale. Portalul și jocurile educaționale pot fi accesate de pe PC-uri, MAC-uri, tablete și telefoane smart având ca sisteme de operare Microsoft Windows, Apple OS, Android sau IOS.

 

Limbile de implementare:

  • Engleză – limba de circulație internațională aleasă pentru versiunea Beta.
  • Română – jocurile educative în limba Română vor fi lansate în Septembrie 2016, în perioada începerii noului an școlar în România.
  • Alte limbi – începând cu prima jumătate a anului 2017

Pasul următor este stabilirea de parteneriate strategice locale și internationale pentru popularizarea conținutului dezvoltat.

O serie de dezvoltări suplimentare sunt în planul de desfășurare a proiectului, însă detalii referitoare la acestea vor fi furnizate la momentul oportun, din considerente strategice.

 Ascendia (ASC), companie românească specializată pe domeniul eLearning a intrat la tranzacționare în data de 7 iulie 2016, pe piața AeRO administrată de Bursa de Valori București (BVB).

Editor [Elearning.ro]

Editor [Elearning.ro]

Elearning.Romania este un program naţional care îşi propune creşterea calităţii şi eficienţei în educaţia asistată de calculator, prin oferirea de suport teoretic, prin diseminarea bunelor practici şi a experienţelor locale în elearning, prin informarea continuă cu privire la iniţiativele şi evenimentele semnificative din domeniu, prin promovarea celor mai bune soluţii, sisteme şi servicii pentru elearning. Platforma elearning.ro cuprinde materiale, articole, studii, anunţuri şi informaţii actuale în domeniul utilizării noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării în educaţie.