Review Articulate 360

Acum o săptămână, mi-am propus să aflu amănunte despre fenomenul Articulate 360. De ce se face atâta vâlvă în social media, de ce atâta spam în Inbox??? Drept care, după o scurtă informare, mi-am instalat versiunea gratuită, valabilă timp de 1 lună de

Detalii

„Verbs” sau „Hai să vânăm meteoriți!”

Doi astronauți, Max și sora sa, Jane, învață să conducă o rachetă. Ei vor să devină cei mai buni și să se descurce în orice situație, iar de aceea fac practică de zbor printr-un nor de asteroizi și meteoriți. Pentru

Detalii

The new student cohort and the development of digital era key competences for the twenty-first century

Introduction On 12 September, the school bells rang in Romania for the first time this year. Bucharest traffic reached catastrophic proportions, streets everywhere were full; the whole country was buzzing with the little ones, who were trotting towards schools carrying heavy

Detalii

Noua generație de elevi și dobândirea competențelor în era digitală a secolului XXI

Introducere În România, pe 12 septembrie a sunat clopoțelul. Străzile s-au aglomerat, traficul bucureștean a atins cote alarmante și, practic, toate urbele țării s-au însuflețit de agitația micuților porniți voinicește spre școli și grădinițe, însoțiți de mămici gătite și grăbite,

Detalii

Samsung has partnered with Ascendia, brings Dacobots eLearning to Tizen TV

Ascendia, the eLearning company which develops the www.dacobots.com portal, has just announced its partnership with Samsung Electronics to bring eLearning games from its edutainment portal to the EduPedia Tizen TV application. PILOT PROGRAM The pilot program is now operational in

Detalii

Despre Gamificare

Deja acest termen sună bine și în limba română. Din ce în ce mai mulți curioși sau persoane entuziasmate din diferite domenii de activitate se îndreaptă către această noțiune. O simplă căutare pe internet scoate la iveală oameni de știință

Detalii

Ascendia lansează portalul educațional Dacobots.com

  ASCENDIA S.A., simbol de tranzacționare ASC, a lansat versiunea Beta a portalului educațional Dacobots.com. Produsul face parte din planul de extindere a afacerilor companiei, urmărind accesul la piața internațională de eLearning de tip retail online. Portalul educațional Dacobots este organizat

Detalii

Aplicarea teoriilor psihopedagogice în proiectarea softului educațional. Partea I: Obiective operaționale pentru eLearning

  Introducere Teoriile psihopedagogice reprezintă punctul de referință de la care pornesc designerii instrucționali atunci când proiectează softuri de învățare. Vă propunem o serie de articole în care vom prezenta modul în care teoriile psihopedagogice ghidează proiectarea unui soft educațional,

Detalii

O întâlnire de gradul 3 la E3 2016: realitatea virtuala (VR) intră în forță în lumea jocurilor digitale

  Salonul expozițional Electronic Entertainment Expo (E3) s-a desfășurat în acest an în perioada 14-16 iunie la centrul de conferințe din Los Angeles, SUA. E3 este probabil cel mai mare eveniment din industria jocurilor electronice, la care sunt prezenți cei

Detalii

ROMÂNIA – Prezentă la 2016 International Test Commission Conference, Vancouver, Canada

În perioada 1-10 iulie, 2016, are loc la Vancouver, a X-a ediție a conferinței Comisiei Internaționale pentru Teste (2016 International Test Commission Conference)*. Tema conferinței din acest an este una de actualitate, fiind orientată către identificarea atât a oportunităților cât

Detalii

Compania de eLearning Ascendia S.A intră la tranzactionare pe 7 iulie 2016

ASCENDIA SE LISTEAZĂ PE AERO PE 7 IULIE 2016 „Listăm educația la bursă!” – Cosmin Mălureanu – CEO Ascendia S.A.    Compania românească specializată pe domeniul eLearning Ascendia SA va intra la tranzacționare în data de 7 iulie 2016 pe

Detalii

CNIV și ICVL 2016 în turneu la Universitatea din Craiova

În anul 2015, Universitatea din București a primit Diploma de excelență la Gala Premiilor Edumanager.ro „Proiecte de referință în Educație 2015” pentru proiectul “New Technologies in Education and Research” (Virtual Learning-Virtual Reality) – The International Conference on Virtual Learning (ICVL)

Detalii

Ascendia caută un Business Development Manager!

Ascendia is an eLearning company based in Bucharest, Romania. We are currently looking for an experienced Business Development Manager to help us deliver our educational B2B and B2C products and services both to romanian clients and global audiences. The position

Detalii

eLearning sau training tradițional?

În prezent, orice companie sau organizație are nevoie de un program de pregătire a angajaților, fie că este vorba de industria farmaceutică, de cea bancară, de vânzări sau de companii multinaționale. Drept urmare, firmele care vor să ofere instrucție în

Detalii

59% dintre învățători utilizează manualul digital la ore

Conform unei cercetări* Intuitext realizate în luna martie, 59% dintre învățători utilizează manualul digital la ore. În toamna lui 2014, sunt introduse în școlile din România, pe o scară largă și în mod obligatoriu, primele manuale digitale. Integrarea lor în

Detalii

Învățarea mixtă și rezultatele acesteia

Învățarea mixtă (en. blended learning) implică îmbinarea predării într-o sală de clasă cu soluțiile de tip eLearning. În funcție de tema cursului, această abordare poate lua diverse forme, iar raportul dintre cele două mijloace de transmitere a informațiilor poate fi

Detalii

Andragogie și pedagogie în eLearning

Termenii de „andragogie” și „pedagogie” se referă la ajutorul oferit adulților, respectiv copiilor, de-a lungul procesului educațional. Fie că este vorba despre eLearning sau despre predarea în stil tradițional, prezentarea oricărei informații din cadrul unei discipline trebuie să fie adaptată

Detalii

Atribuțiile unui ED (expert în domeniu) în eLearning 

Atunci când vine vorba de elaborarea unui curs de e-learning, contribuția ED (expertului în domeniu; en. SME – Subject Matter Expert) reprezintă elementul-cheie în formularea conținutului și livrarea acestuia către cursanți într-o formă comprehensibilă. Pentru ca acest proces să aibă

Detalii

Platforma eLearning Docebo

Prezenta serie de articole are scopul de a analiza, pe rând, cele mai cunoscute și des utilizate platforme LMS, reliefând avantajele și dezavantajele fiecăreia, precum și trăsăturile distinctive pe care le prezintă. Platforma Docebo este disponibilă în mai mult de

Detalii

Platforma eLearning Grovo

Prezenta serie de articole are scopul de a analiza, pe rând, cele mai cunoscute și des utilizate platforme LMS, reliefând avantajele și dezavantajele fiecăreia, precum și trăsăturile distinctive pe care le prezintă. Dacă până acum accentul a căzut asupra acelor

Detalii

Platforma eLearning Schoology

Prezenta serie de articole are scopul de a analiza, pe rând, cele mai cunoscute și des utilizate platforme LMS, reliefând avantajele și dezavantajele fiecăreia, precum și trăsăturile distinctive pe care le prezintă. Una dintre cele mai populare și ușor de

Detalii

Platforma eLearning Blackboard

Prezenta serie de articole are scopul de a analiza, pe rând, cele mai cunoscute și des utilizate platforme LMS, reliefând avantajele și dezavantajele fiecăreia, precum și trăsăturile distinctive pe care le prezintă. Blackboard este una dintre platformele cu durata de

Detalii

Integrarea în educație a strategiilor de „Gamification” și „Game-Based Learning” – Între trend și exigență

Un copil care se joacă este un copil sănătos. Majoritatea semnelor nivelului de dezvoltare pe care l-a atins pot fi observate în cadrul acestei activități. De aceea, îndeletnicirile ludice au o deosebită importanță în educarea și disciplinarea copiilor, modelându-le comportamentul

Detalii

Platforma eLearning Edmodo

Prezenta serie de articole are scopul de a analiza, pe rând, cele mai cunoscute și des utilizate platforme LMS, reliefând avantajele și dezavantajele fiecăreia, precum și trăsăturile distinctive pe care le prezintă. Popularitatea rețelelor de socializare (mai ales a Facebook-ului)

Detalii

Platforma eLearning Moodle

Procesul de învățare a cunoscut noi dimensiuni odată cu dezvoltarea industriei e-learningului. Prin urmare, platformele care înglobează sisteme de gestiune a învățării (LMS) au devenit extrem de numeroase, iar opțiunile pentru cei interesați de o astfel de metodă sunt multiple.

Detalii

Spațiu Sponsorizat