Ascendia câştigă grant la EU Social Challenges şi începe colaborarea cu iziBAC – creatorii aplicației care ajută elevii de liceu să ia BAC-ul

Bucureşti, 13 iunie 2018 – Ascendia, una dintre cele mai importante companii de eLearning din România, câştigă un grant prin programul Orizont 2020 şi începe colaborarea cu iziBAC  – creatorii aplicației care ajută elevii de liceu să ia BAC-ul. Grant-ul

Detalii

Testarea online a cunoştințelor

Testarea online (E-testingul) poate fi utilizat pentru realizarea diferitelor activităţi didactice de examinare, evaluare sau autoevaluare, colectarea de statistici privind gradul de asimilare a cunoştinţelor, feedback operativ, comunicarea cu cei examinaţi, etc. Dar cel mai important este că permite oricărui evaluator

Detalii

Go-Lab – O altă alternativă de învățare

Dezvoltarea rapidă din ultimii ani a tehnologiilor informaționale și a platformelor online de învățare poate conduce la includerea acestora în procesul de predare pentru a fi utilizate în mod eficient de către profesori dar și de către elevi, pentru punerea

Detalii

Beneficiile utilizării platformei TIMLOGO în terapia logopedică

În fiecare zi tehnologia pătrunde în aproape toate domeniile de activitate cunoscute. Datorită ei putem accede la zone nestudiate până în acest moment, putem face simulări ale unor fenomene, obiecte sau acțiuni abstracte, dificil de înțeles. Și cum logopedia a

Detalii

Conferințele de eLearning CNIV & ICVL 2018 la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

A fost lansat apelul la contribuții pentru pentru ediția a XVI-a a Conferinței Naționale de Învățământ Virtual (CNIV) și ediția a XIII-a a International Conference on Virtual Learning (ICVL) – New Technologies in Education and Research. Anul acesta, proiectele educaționale și

Detalii

Manualele digitale: prezent şi perspectivă

Evenimentul „Sesiunea de comunicări şi workshop-ul cu tema: manualele digitale, prezent şi perspectivă în învăţământul românesc” organizat de Ascendia a avut loc pe 18 ianuarie 2018, la Athénée Palace Hilton. Invitaţii, profesori şi editori de manuale, împreună cu organizatorii, au

Detalii

eLearning-ul în industria auto. Beneficii

Majoritatea organizaţiilor vor să găseasca moduri inovatoare prin intermediul cărora să aibă o pregătire profesională care să educe, să inspire şi să formeze oameni. eLearning-ul, care se bazează pe tehnologie, face exact acest lucru şi tocmai de aceea devine din

Detalii

Samsung EduPedia™ 2017: șase manuale digitale noi, teste vocaționale, cărți și conținut interactiv nou

Samsung Electronics România anunță disponibilitatea unei noi versiuni a platformei educaționale EduPedia™. Disponibilă gratuit pentru toate televizoarele Samsung Smart TV din gamele 2015, 2016 şi 2017, EduPedia™ este prima platformă educațională care aduce pe televizor conținut pentru toate grupele de

Detalii

Lansarea proiectului “Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a Manualelor Scolare”

    Lansarea proiectului „Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a Manualelor Scolare”         19.08.2017, București Începand cu data de 10.08.2017, S.C. ASCENDIA S.A. derulează proiectul “ Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online

Detalii

Conferința Națională de eLearning – MoodleMoot România 2017.

Pentru că învățarea reprezintă un concept de bază în activitatea ta, te invităm la Conferința Națională de eLearning – MoodleMoot România 2017. În perioada 23 – 25 August ne întâlnim la Hotel Ibis București Palatul Parlamentului pentru activități practice și

Detalii

Ascendia și Clever Tech lansează prima campanie Dacobots în toată țara

Comunicat ASCENDIA S.A., simbol de tranzacționare ASC, informează Bursa de Valori București, acționarii companiei procum și potențialii investitori că în perioada 29 mai 2017 – 5 iunie 2017 va avea loc o campanie de promovare la nivel național a portalului

Detalii

Proiectele de e-Learning ICVL și CNIV 2017 la Universitatea “L.Blaga” din Sibiu

A fost lansat apelul la contribuții pentru International Conference on Virtual Learning (ICVL) – New Technologies in Education and Research, ediția a XII-a, și pentru Conferința Națională de Învățământ Virtual (CNIV), ediția XV-a, proiecte educaționale și de cercetare, cu tradiție

Detalii

Valenţele formative ale evaluării online în Reţeaua de elearning Edu Moodle Romania

Avantajele utilizării  platformelor de elearning în creşterea eficienţei demersului didactic sunt atât de numeroase şi importante, încât folosirea acestora nu mai este o opţiune, ci mai degrabă o necesitate de strigentă actualitate. Evaluările online sunt în multe cazuri preferabile celor

Detalii

Beneficiile elearning-ului în cazul FarmaSmart

Industria farmaceutică este un sector dinamic, în continuă schimbare, in care se dezvolta constant noi tehnologii, produse și servicii. Specialistii din aceast domeniu considera că eLearning-ul este procesul, care in mod evident, a inceput deja sa schimbe regulile “jocului” în

Detalii

Catalog seria de jocuri educaționale „Magia iernii” – lansare pe Dacobots

  Catalog pentru cele 23 jocuri elearning lansate pe dacobots.com. Seria „Magia Iernii”. Sunt  jocuri pentru cei cu varsta intre 3 și 7 ani. Prin acestea veți descoperi vraja sărbătorilor de iarnă și, în același timp, vă veți lărgi orizontul minții

Detalii

Review Articulate 360

Acum o săptămână, mi-am propus să aflu amănunte despre fenomenul Articulate 360. De ce se face atâta vâlvă în social media, de ce atâta spam în Inbox??? Drept care, după o scurtă informare, mi-am instalat versiunea gratuită, valabilă timp de 1 lună de

Detalii

„Verbs” sau „Hai să vânăm meteoriți!”

Doi astronauți, Max și sora sa, Jane, învață să conducă o rachetă. Ei vor să devină cei mai buni și să se descurce în orice situație, iar de aceea fac practică de zbor printr-un nor de asteroizi și meteoriți. Pentru

Detalii

The new student cohort and the development of digital era key competences for the twenty-first century

Introduction On 12 September, the school bells rang in Romania for the first time this year. Bucharest traffic reached catastrophic proportions, streets everywhere were full; the whole country was buzzing with the little ones, who were trotting towards schools carrying heavy

Detalii

Noua generație de elevi și dobândirea competențelor în era digitală a secolului XXI

Introducere În România, pe 12 septembrie a sunat clopoțelul. Străzile s-au aglomerat, traficul bucureștean a atins cote alarmante și, practic, toate urbele țării s-au însuflețit de agitația micuților porniți voinicește spre școli și grădinițe, însoțiți de mămici gătite și grăbite,

Detalii

Samsung has partnered with Ascendia, brings Dacobots eLearning to Tizen TV

Ascendia, the eLearning company which develops the www.dacobots.com portal, has just announced its partnership with Samsung Electronics to bring eLearning games from its edutainment portal to the EduPedia Tizen TV application. PILOT PROGRAM The pilot program is now operational in

Detalii

Despre Gamificare

Deja acest termen sună bine și în limba română. Din ce în ce mai mulți curioși sau persoane entuziasmate din diferite domenii de activitate se îndreaptă către această noțiune. O simplă căutare pe internet scoate la iveală oameni de știință

Detalii

Ascendia lansează portalul educațional Dacobots.com

  ASCENDIA S.A., simbol de tranzacționare ASC, a lansat versiunea Beta a portalului educațional Dacobots.com. Produsul face parte din planul de extindere a afacerilor companiei, urmărind accesul la piața internațională de eLearning de tip retail online. Portalul educațional Dacobots este organizat

Detalii

Aplicarea teoriilor psihopedagogice în proiectarea softului educațional. Partea I: Obiective operaționale pentru eLearning

  Introducere Teoriile psihopedagogice reprezintă punctul de referință de la care pornesc designerii instrucționali atunci când proiectează softuri de învățare. Vă propunem o serie de articole în care vom prezenta modul în care teoriile psihopedagogice ghidează proiectarea unui soft educațional,

Detalii

O întâlnire de gradul 3 la E3 2016: realitatea virtuala (VR) intră în forță în lumea jocurilor digitale

  Salonul expozițional Electronic Entertainment Expo (E3) s-a desfășurat în acest an în perioada 14-16 iunie la centrul de conferințe din Los Angeles, SUA. E3 este probabil cel mai mare eveniment din industria jocurilor electronice, la care sunt prezenți cei

Detalii

Spațiu Sponsorizat